Irodai asszisztens csomag

Legyen egyben minden, ami a hatékony adminisztratív, irodavezetési munkához kell!  Közös munkafelületen a siker is hamarabb jön el. Váltsa le a papíralapú iktatást, a körlevelezgetést, a sok Excel alapú nyilvántartást! Digitalizálja és egységesítse iratait, tennivalóit!

 

Egy felületen lát mindent- rugalmasan alkalmazkodik az Ön cégéhez is

Jól illeszkedő alapfunkciók kerültek ebbe a szoftvercsomagba, melyek minden cég irodájában előfordulnak.

Nincs több elkeveredett fájl, levél, dokumentum.  Minden feladat pontosan és gyorsan a helyére kerül.

A munkaidő a legdrágább – most visszakap belőle

Tudta azt, hogy heti több óra megy veszendőbe az adatok keresgélése miatt?  A Compakta irodai asszisztens csomag használatával pillanatok alatt egy rendszerben tudja iktatni a vállalkozás valamennyi iratát, leveleit, szerződéseit, beérkező számláit.

Nem kötődik egy személy tudásához, mindenki fogja tudni használni és kiigazodik rajta akkor is, ha szabadságon van a kolléga. A távozó munkatárs után sem marad káosz.

Compakta-konyvelo-keskeny

Cégvezetési, iktató, sőt számlázóprogram is egyben.

Használatával felszabadul Ön és a kollégái az Excel táblák végeláthatatlan kezelésétől, miközben a vállalkozás vezetői számára a csomagban létrehozott jelentéseket továbbra is a jól ismert Excel formátumban tudja kezelni.

 Az irodai asszisztens csomag tartalma

  • alapcsomag (számlázás, pénzügyek, naptár, levelezés)
  • dokumentumkezelő opció

Mit tud pontosan elvégezni vele?

  • Forint alapú vevőszámlák készítése
  • szállítószámlák kezelése, nyilvántartásba vétele
  • Házipénztár kezelés, és bankkivonatok alapján a nyitott tételek követése
  • Pénzügyi listák (nyitott tételek, korosított kintlévőségek) naprakész kimutatása
  • Számos vezetői lista, kimutatás cége pillanatnyi pénzügyeivel, gazdálkodásával kapcsolatban
  • Adatok átadása egy gombnyomással, ha a könyvelője is Compakta, vagy SZÁMADÓ programokat használ
  • Adatok átadása egy gombnyomással, ha a könyvelője SDS kompatibilis programot használ
  • Dokumentumkezelés, levelek, bizonylatok szkennelt eredeti képpel

Előnye: komfort az irodában

  • Megszűnnek a párhuzamos nyilvántartások (Excel, kockás füzet, összeakadó programok stb.)
  • Könnyebben vehető át egy munkakör, feladat a cégben
  • Korlátlan ügyfélszámmal dolgozhat egységesen
  • Akár több gépen, több telephelyen is egyszerre egyidejűleg ugyanazt látják

Bevezető áron

Ha több gépre szeretné használni, akkor a további gépekre jóval olcsóbban kaphatja meg. Minél többen használják, annál olcsóbb, de annál hatékonyabb is.

Az Irodai asszisztens csomag bővíthető későbbiekben más modulokkal is, így induláshoz mindenképpen alkalmas. Legen ez a kezdő lépés a nagyobb hatékonyság felé!

 

A Compakta irodai asszisztens csomag ára

Amennyiben modulonként válogatja össze a Compakta irodai asszisztens csomag elemeit, akkor az alapár egy számítógépre: 100.000 Ft, minden további gépre: 23.000 Ft 

Ehelyett most

csomagárban 20.000 Ft,    minden további gépre: 4.500 Ft

 

Megéri váltania, vagy bevezetnie: hiszen Ön most  töredék áron kapja meg, és minden munkatársa idejéből értékes többlet szabadul fel, amit más, hasznos tevékenységre tud fordítani.

Demó letöltés

További termékeink