CRM

Olyan CRM program, mely az ügyfélkapcsolatok rögzítésére, és a feladatok kiosztására, a csoportos munkák követésére alkalmas.

Mivel a vevőkkel, vagy a lehetséges vevőkkel kapcsolatosan tennivalóink vannak, így addig, amíg az érdeklődőből vevő lesz, egy személyre szabott kialakított feladatsort következetesen el kell végezni.
A vevőközpontú üzlet sokkal nyereségesebb lesz.
A már meglévő partnerekkel kapcsolatos folyamatok kezelésének kiváló eszköze a CRM. Az opció fontos része a Partner Manager funkció, ahol a vevőink és a szállítónk forgalmáról, pénzügyi szempont alapján is minden információ megkapható.
A CRM-ben a partnerekkel kapcsolatos számlázási tennivalókon túli tennivalókat, kommunikációt is nyomon tudjuk követni. A napi munka során rengeteg adatunk lesz a vevőkről és ezek megfelelő rendszerben profitnövelő információvá válhatnak.

A Compakta CRM opció funkciói

  • Extra adatok – Partnerekkel kapcsolatos extra adatok is felvihetők az előre felkínált lehetőségeken túl. Az eseményekhez külső dokumentumok (képek, szöveges anyagok, pdf-ek) is hozzácsatolhatók
  • Naptár bejegyzések, tennivalók, események felvitele (pl. visszahívást ígértem).
  • Körlevélküldés – Egyszerű körlevél funkcióval is rendelkezik, de nem célja, hogy átvegye a klasszikus marketing dm szoftverek funkcióját, inkább tájékoztató, vagy hírlevél jellegű levelezésre, ajánlatok kiküldésére készült. Külső marketing szoftverekkel egyedi megállapodás szerint adatkapcsolat készíthető. A levélhez saját Word sablonokat kell létrehoznunk.
  • Partnerek és események mozgatása
    Partnereinkhez úgynevezett eseményeket rögzíthetünk, mely események előrehaladását ezután itt rögzíthetjük, követhetjük. Így akár vevőtípusokat, érdeklődés és aktivitás típusokat is létrehozhatunk ( problémásak, havi megrendelők, friss vevők, adott forrásból jövő vevők,stb.)
  • Eseménytípusok létrehozása és kezelése( reklamációk, ajánlatok, egyebek, stb.).
  • Komplex adatok egyben – Az eseményekhez külső fájlokat vagy képet is lehet illeszteni.

A Compakta CRM opció előnyei

  • Gazdaságos és hatékony ügyfélkezelés
  • Standardizálható folyamatok
  • Nem személyhez kötött, így bármikor átlátható egy új kollégának is
  • Jobban tudja mozgósítani tartalékait
  • Személyre szabott ajánlatait jobban értékeli a célpiac

Próbálja ki

A CRM modul önmagában nem rendelhető, csak a Compakta alapmodulra telepíthető.

Töltse le és próbálja ki most a Compakta rendszert minden kötelezettségtől mentesen 30 napig ingyen!

 

Demó letöltés