Compakta START könyvelőirodai csomag

  • 1

    maximális felhasználó

  • 5

    kezelhető cég

  • 95000 Ft + áfa az első számítógépre

    minden további gépre 21.400 Ft+áfa egyszeri alaklommal

  • Részletes funkciólista

    main-slide2

    • Bizonylatok átadása tetszőleges más programba (bármely bizonylat és az azon szereplő összes adat) (SDSys kompatibilitás)
    • Bizonylatok átvétele tetszőleges más szoftverből (bármely bizonylat és az azon szereplő összes adat) (SDSys kompatibilitás)
    • Adatmentési opció
    • Adatok visszatöltése -Mentés utáni helyreállítás
    • Különféle bizonylat sorszámok kezelése – egy tömb vevőszámla, egy tömb pénztár be és egy tömb pénztár ki
    • Deviza folyószámla kezelés (vevő, szállító)
    • Deviza kezelés
    • deviza készlet kezelés
    • Év végi átértékelés
    • Árfolyamkülönbözet kezelése (folyószámlákon)
    • Deviza árfolyamok lekérdezése MNB-ről
    • Áfa bevallás
    • Folyószámlák kezelése, nyitott tételek év végi nyitása
    • Év nyitása / zárása
    • Mérleg és eredménykimutatás
    • E-számla készítés
    • Távnyomtatásos számla készítése (Hibridszámla)
    • Ügyfél alapadatok kezelése (vevők és szállítók)
    • Egyedileg tervezhetői bizonylatkép
    • Kiegyenlítések kezelése bankbó (vevő, szállító)
    • Kiegyenlítések kezelése pénztárból (vevő, szállító)
    • Kompenzálás (vevő – szállító összevezetés)
    • Házipénztár kezelése
    • Korosított kintlévőségi lista
    • Adatszolgáltatás NAV felé
    • Egyedi jelentések tervezése felhasználói eszközökkel
    • Szolgáltatások számlázása
    • Belföldi devizás számlák készítése
    • Belföldi Ft alapú számlák készítése
    • Fordított adózású számla készítése
    • Hibridszámla
    • Törvényi változások követése
    • Ügyfélkapu használata
    • Gombnyomásra frissülő Tudásbázis szoftver elérhetősége
    • Online eseménybejelentés
    • A legújabb szoftververziókhoz hozzáférés
    • Speciális ÁFÁ-k kezelése (pénzforgalmi, közösségi, halasztott, fordított stb.)
    • ÁFA átadása ÁNYK ABEVJAVA-ba (xx65, A60, 65M)
    • Eltérő gazdasági év kezelése
    • Listák átadása xls-ben
    • Adatrögzítés korábbi “minta bizonylat” segítségével
    • Egér nélküli (gyors) adatbevitel
    • Mérleg, eredménykimutatás
    • Egyedi tervezésű listák, riportok
  • Tudásbázis

    A program telepítésével, kezelésével kapcsolatos fontosabb információkat részletesen és strukturáltan tartalmazza. Folyamatosan online frissíthető, sőt a felhasználó maga is hozzáfűzheti megjegyzéseit például a saját rendszerének használatával kapcsolatban ( belső szokások, névkonvenciók, stb.) A tudásbázis ezért jóval több, mint egy súgó!

    Folyamatkártyák

    Az egyes feladatok kezelését, megoldásának leírását az úgynevezett folyamatkártyák tartalmazzák.

    Oktatóvideók

    A programokkal, telepítésükkel, használatukkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat oktató videofilmen is összefoglaltuk, ezek a weboldalon nézhetők meg, vagy le is tölthetőek.

    Ügyfélszolgálat

    Az e-ügyfélszolgálat elsősorban a konkrét program- vagy működési hibák fellépése esetén ad segítséget szerződött ügyfeleinknek, akár a telepítés, rendszerbevezetés, akár a mindennapos használat során.

    Folyamatos fejlesztés

    A SZÁMADÓ Kft. folyamatosan gondoskodik az általa fejlesztett szoftverek frissítéséről, karbantartásáról, a felszínre kerülő esetleges hibák kijavításáról, valamint a törvényi, jogszabályi változások által szükségessé tett módosítások végrehajtásáról, és ezek elérhetővé tételéről.

    Próbálja ki most!

    Töltse le és próbálja ki most a Compakta rendszert minden kötelezettségtől mentesen 60 napig ingyen!

    Demó letöltés

    GINOP 3.2.2. pályázaton indulna?
    Minősített szállítóként most jelentős kedvezményeket adunk vállalati szoftvereinkre!

    A Modern Vállalkozások Programja által minősített szállítóként lehetőséget adunk arra, hogy a vállalkozása jelentős kedvezmény igénybevételével vezethesse cégénél be a SZÁMADÓ korszerű informatikai megoldásait.
    Vegye igénybe a GINOP 3.2.2. “Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” pályázat kínálta lehetőségeket, és valósítsa meg azokat a vállalati szoftverfejlesztési igényeit, elképzeléseit, amiket eddig – megfelelő forrás hiányában – elhalasztott.

    main-slide6

  • Kérdése van?

    Küldjön üzenetet az űrlapon keresztül, vagy hívjon minket az 1/215-0256-os számon!

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Tárgy

    Üzenet

    Kérjük, igazolja, hogy nem robot!

  • A Compakta volt az első olyan irodai szoftver, amivel elégedett voltam. Eddig részfeladatokra sok más – részben ingyenes, részben vásárolt programot is használtunk, de az összehangolás és az egyeztetés sok időt vitt el, nem érte meg. Most egyszerre tudunk dolgozni, akár ugyanazon az anyagon is, rendezetten és nincs fennakadásunk. Olyan megnyugtató érzés, hogy könnyen kiismerhető, egész nap ott van nyitva minden gépen és a kollégák is megszerették. Segítettek betanulni, meg mindent megkaptunk ahhoz, hogy pontosan az igényeink szerint használhassuk. Ma már el sem tudnánk képzelni, mi lenne, ha vissza kellene térni az előző programhoz, amihez pedig nagyon ragaszkodtunk eleinte. Szívesen ajánlom mások számára is.

    Nagy Istvánügyvezető

    Hogyan tudja megrendelni?

    Az alábbi linkre kattintva elérheti a megrendelő űrlapunkat!

    Kérem a Compaktám! Kitöltöm a megrendelőt!

Biztos benne, hogy jó csomagot választott?

 

Csomagok

Csomagok

Bizonylatok átadása tetszőleges más programba (SDSys kompatibilitás)

Deviza folyószámla kezelés (vevő, szállító)

Folyószámlák kezelése, nyitott tételek év végi nyitása

Ügyfélkapu használatal

Maximális felhasználók száma

Kezelt cégek maximális száma

Belföldi előleg díjbekérő, előleg számla és előleg levonását tartamazó végszámla készítés HUF-ban

Könyvelőirodai admin modul

Tárgyi eszközök kezelése

Munkaszámok kezelése

START

95.000 FT-tól

egyszeri díj

1

5

BUSINESS

180.000 Ft-tól

egyszerí díj

5

10

PRO

280.000 ft-tól

egyszeri díj

korlátlan

korlátlan